A legfontosabb osztály számomra – és a magyar zenészek százai számára – a kamarazenei osztály volt.

Solti György

Dallos Erika Ének Tanszék Recitativo

Dani Imre Vonós Tanszék Zongorakísérő

Darázs Renáta Karmester és Karvezető Tanszék Hangképzés

Darázsdi Zita Rendkívüli Tehetségek Képzője Szolfézs-Zeneelmélet

Dargay Marcell Zeneszerzés Tanszék Klasszikus kompozíciós gyakorlat, Tra-pa

Dauerné Páva Anna Tanárképzési Tanszék Alapfokú zongora tanítási módszertan

Dávid Krisztina Tanárképzési Tanszék Alapfokú gordonka tanítási módszertan

Demeniv Mihály Billentyűs és Akkordikus Hangszerek Tanszéke Harmonika főtárgy, Kamarazene

Déri György Vonós Tanszék Gordonka főtárgy

Deszpot Gabriella Tanárképzési Tanszék Kokas-pedagógia

Devich Gábor Tanárképzési Tanszék Középfokú klarinét tanítási módszertan

Dienes Gábor Fúvós Tanszék Oboa főtárgy

Dobos-Orosz Flóra Zeneelméleti Tanszék Szolfézs-zeneelmélet

Dobozy Borbála Billentyűs és Akkordikus Hangszerek Tanszéke Csembaló főtárgy, kamarazene

Dobszay Ágnes Egyházzene Tanszék Egyházzenei tárgyak, Transzponálás-partitúraolvasás

Domány István Tanárképzési Tanszék Alapfokú harsona tanítási módszertan

Domokos Áron Tanárképzési Tanszék Anyanyelvi ismeretek

Doór Róbert Népzene Tanszék Népi bőgő főtárgy

Dráfi Kálmán Billentyűs és Akkordikus Hangszerek Tanszéke Zongora főtárgy

Drahos Béla Fúvós Tanszék Fuvola főtárgy

Dsupin Pál István Népzene Tanszék Népi furulya főtárgy, Tanítási módszertan, Repertoárismeret

Dukay Barnabás Vonós Tanszék J. S. Bach hegedűfúgái és a Ciaccona elemzése