A két magyar nem csak játszotta a zenét, ők maguk voltak a zene – minden idegszálukban – egészen az ujjuk hegyéig.

Adelheid von Schorn Reményiről és Lisztről

Pál Anikó Ének Tanszék Zongorakísérő

Palágyi Ildikó Kodály Intézet – Tanárképzési Csoport A zeneterápia alapjai

Pálfi Csaba Fúvós Tanszék Klarinét főtárgy

Pálhegyi Máté Jazz Tanszék Fuvola

Palócz Réka Népzene Tanszék Hangképzés

Pálúr János Billentyűs és Akkordikus Hangszerek Tanszéke Orgona főtárgy, improvizáció

Pap János Zenetudományi Tanszék Akusztika

Papp Ágnes Népzene Tanszék Népi ének főtárgy

Papp Anette Egyházzene Tanszék Népének

Papp Edit Kodály Intézet – Tanárképzési Csoport Zeneelmélet tanítási módszertan

Pászthy Julianna Ének Tanszék Magánének főtárgy

Pásztor Zsuzsa Kodály Intézet – Tanárképzési Csoport Zenei munkaképesség gondozás

Paulik László Vonós Tanszék Barokk hegedű főtárgy

Pávai István Népzene Tanszék Népzeneelmélet, Magyar népzene

Perényi Eszter Vonós Tanszék Hegedű főtárgy

Perényi Miklós Vonós Tanszék Gordonka főtárgy

Peták Ágnes Billentyűs és Akkordikus Hangszerek Tanszéke Hárfa főtárgy, szólamismeret, módszertan

Péteri Judit Vonós Tanszék Bibliográfia, Notáció

Péteri Lóránt Zenetudományi Tanszék Zenetörténet, Mahler életműve

Pétery Dóra Laura Egyházzene Tanszék Orgona, Zongorakíséret

Pintér Dávid Vonós Tanszék Hegedű főtárgy

Pogány Imola Ének Tanszék Zongorakísérő

Prunyi Ilona Billentyűs és Akkordikus Hangszerek Tanszéke Zongora kötelező