A legfontosabb osztály számomra – és a magyar zenészek százai számára – a kamarazenei osztály volt.

Solti György

Rajk Judit Egyházzene Tanszék Magánének, hangnevelés, kora barokk liturgikus ének

Rápli Györgyi Kodály Intézet – Tanárképzési Csoport Kodály zenepedagógiai koncepciójának elvei a gyakorlatban

Ratkó Ágnes Billentyűs és Akkordikus Hangszerek Tanszéke Continuo

Razvaljajeva Anasztázia Billentyűs és Akkordikus Hangszerek Tanszéke Hárfa főtárgy, Kamarazene

Regály György Jazz Tanszék Zongora kötelező

Réti Balázs Billentyűs és Akkordikus Hangszerek Tanszéke Zongora főtárgy

Richter Pál Népzene Tanszék Népzene és műzene kapcsolata

Rohmann Ditta Vonós Tanszék Cselló főtárgy

Rolla János Kamarazene Tanszék Kamarazene

Romos Zsolt Fúvós Tanszék Fuvola főtárgy

Rónaszéki Tamás Kamarazene Tanszék Kamarazene, vonósnégyes

Rózsa Gábor Ének Tanszék Zongorakísérő

Rumy Balázs Fúvós Tanszék Klarinét főtárgy

Ruppert István Billentyűs és Akkordikus Hangszerek Tanszéke Orgona főtárgy, kamarazene, speciális kollégium