A legfontosabb osztály számomra – és a magyar zenészek százai számára – a kamarazenei osztály volt.

Solti György

Hafenscher Károly Egyházzene Tanszék Protestáns liturgia

Hajdu Roland Kodály Intézet – Kecskeméti Csoport Kamarazene, zongora, partitúra-olvasás

Halmai Katalin Ének Tanszék Magánének főtárgy, Régizenei vokális gyakorlat

Hámori János Jazz Tanszék Jazz-trombita főtárgy

Harazdy Miklós Billentyűs és Akkordikus Hangszerek Tanszéke Dal- és oratórium kíséret főtárgy, Hangszerkíséret főtárgy, analízis, operakorrepetició

Hargitai Géza Kamarazene Tanszék Kamarazene, vonósnégyes

Hargitai Imre Billentyűs és Akkordikus Hangszerek Tanszéke Zongora főtárgy, Metodika

Hartenstein István Fúvós Tanszék Fagott főtárgy

Heim Mercedes Népzene Tanszék Hangképzés

Héjja Bella Emerencia Népzene Tanszék Népi ének, repertoárismeret

Hernádi Hilda Fúvós Tanszék Zongorakísérő

Holczer Irma Jazz Tanszék Klasszikus ének

Holló Aurél Kodály Intézet – Tanárképzési Csoport Középfokú ütőhangszer tanítási módszertan

Holló Miklós Kodály Intézet – Tanárképzési Csoport Alapfokú ütőhangszer tanítási módszertan

Homor Zsuzsanna Vonós Tanszék Zongorakísérő

Horányi Sándor Jazz Tanszék Jazz-gitár főtárgy

Hornyánszkyné Becht Erika Kodály Intézet – Tanárképzési Csoport Alapfokú zongora tanítási módszertan

Horváth Balázs Zeneelméleti Tanszék Zeneszerzés főtárgyak, Szolfézs-zeneelmélet, Analízis

Horváth Béla Fúvós Tanszék Oboa főtárgy

Horváth Gábor Karmester és Karvezető Tanszék Vezényléstechnika és kórusvezénylés főtárgy, Oratórium vezénylés

Horváth Márton Levente Egyházzene Tanszék Orgona

Hőna Gusztáv Fúvós Tanszék Harsona főtárgy, zenekari szólamismeret