Tudnivalók a Hangszertár használatáról

Kedves Hallgatók!

 

A Hangszerkölcsönzési Szabályzat alapján a Hangszertár használatára az Egyetemmel aktív hallgatói jogviszonyban álló valamennyi hallgató jogosult, illetve az Egyetemmel passzív hallgatói jogviszonyban állók az Oktatási és Tanulmányi Osztályon benyújtott kérelem alapján az oktatási rektorhelyettes ezirányú döntése alapján jogosultak a Hangszertárban lévő hangszer(ek) használatára. (A kérelem formanyomtatványa elérhető a Hangszertárban.)

Az őszi félévre vonatkozó hangszerbérlések ügyintézése a bejelentkezési időszak lezártát követően, 2023. szeptember 11-én kezdődik.

A gyorsabb ügyintézés érdekében az Egyetemen a hangszerkölcsönzési területen részlegesen online ügyintézést vezet be.

A kölcsönzés új menete a következő (a változások pirossal jelölve):

  1. időpontfoglalás személyes ügyintézéshez:
    A foglalást végző online alkalmazás használatához ITT találja meg a regisztrációs és belépési címet, valamint a felhasználói útmutatót. (Az oldal megtekintéséhez a Neptun-rendszerhez használt hitelesítési adatokat kell megadni.)
  2. személyes ügyintézés a Hangszertárban (1066 Budapest, Teréz krt. 2. II./3. kapucsengő: 50):
    hangszer kiválasztása, hallgatói lap kitöltése
  3. kölcsönzési kérvény leadása Neptun-rendszeren keresztül (a felhasználói útmutató e-mailben kerül kiküldésre)
  4. aláíratott hallgatói lap fényképének csatolása a kérvényhez
  5. szerződés aláírása és hangszer átvétele a Hangszertárban (a hallgatói lap csatolása után kb. 3-5 munkanappal)
  6. a bérleti díj befizetése Neptun rendszeren keresztül (az átvételtől számított 8 napon belül)

 

Kérdés esetén keressék a hangszertáros kollégát az ITT található elérhetőségeken.