A Bartók Béla Kollégium felvételt hirdet a Kollégiumi helyekre felsőbbévesek és MA elsőévesek részére

2021. május 10.

Internetes pályázás: 2021. május 17. – 2021. június 02.-ig a Pályázatkezelőben.[1]

Igazolások e-mail-es benyújtása: 2021. május 17. – 2021. június 01. 23:59-ig, e-mail-cím: kollegiumijel2021[kukac]zeneakademia.hu. Kérjük, hogy minden igazolást 1 levélben, egyszerre küldjenek, a több levélben szereplő igazolások küldése félreértéseket okozhat. Igazolások személyes leadására a vírushelyzetre tekintettel nincs lehetősége! Javasoljuk, hogy az igazolásokat elektronikusan szerezzék be!

Pályázat beadásának módja:

  1. A ’Pályázatkezelőben’ korábbi felhasználói nevével és jelszavával tud bejelentkezni. Kérem, adataik helyességét ellenőrizzék!
  2. Belépést követően a ’Pályázat beadása’-gombra kattintva megadhatja személyes adatait. A személyes adatok megadása után válassza ki a ’Jelentkezés Kollégiumi Férőhelyre’ pályázati adatlapot.
  3. Ne feledje, hogy a Pályázónak, a vele egy háztartásban élők vonatkozásában (szülei részéről akkor is, ha nem egy lakcímen laknak!) 90 napnál nem régebbi NAV-jövedelemigazolást kell csatolnia pályázatukhoz! Online igényelt és e-mail-ben csatolt (.pdf, .jpg, .jpeg) fájlt elfogadunk!
  4. Az adatlap értelemszerű kitöltése után (amennyiben kérdése merülne fel az adatlap kitöltésével, a jobb oldali súgó felületet vegye igénybe!) à a ’Pályázat beadása’-gombbal véglegesítse pályázati adatlapját. 
  5. A ’Pályázatkezelőben’ benyújtott és véglegesített pályázati űrlapot NYOMTASSA KI ÉS KÉK TOLLAL ÍRJA ALÁ! Majd fotózza le vagy szkennelje be az aláírt adatlapot, és küldje el az igazolásaival együtt!
  6. A ’Pályázatkezelő’ az elektronikus pályázat beküldését követően egy e-mailt fog küldeni Önnek a korábban megadott elérhetőségére, amelyben részletesen leírja, hogy a DIGITÁLISAN milyen szükséges mellékleteket kell megküldenie. FELHÍVJUK A FIGYELMET, HOGY A MELLÉKLETEK HIBÁS ÉS/VAGY KÉSEDELMES BENYÚJTÁSA A PÁLYÁZAT ELUTASÍTÁSÁT VONHATJA MAGA UTÁN.
  7. Az igazolások e-mail-es benyújtására a lap tetején megjelölt módon van lehetőség.
  8. A határidőn túl beérkezett pályázatok, továbbá azon hallgatók jelentkezése, akik az LFZE-re nem nyertek felvételt à automatikusan elutasításra kerülnek.
  9. A járványhelyzetre tekintettel elfogadunk: minden igazolást elektronikusan, nyugdíjszelvény, válási határozat, halotti anyakönyvi kivonat, közjegyző előtt tett nyilatkozat[2] fotóját és GoogleMaps PrintScreen-t az Egyetem-lakhely távolságával.

A felvételi eljárás a hatályos 4/2019. (04.16.) számú Kancellári Utasítás alapján történik. A pályázat benyújtásával kapcsolatosan a kollegium.igazgato[kukac]zeneakademia.hu e-mail címen érdeklődhetnek.

FONTOS! A koronavírussal kapcsolatos intézkedések és a veszélyhelyzet elmúltával, azaz a kollégium megnyitását követően lép hatályba a felvételi eljárás során hozott döntés!

Budapest, 2021.05.07.

Dr. Zelena András
kollégiumigazgató

 

[1] Leendő elsőéves hallgatóinkat e közzétételt követően, később fogjuk tájékoztatni az LFZE BBK weboldalán közzétett módokon. Kollégiumi férőhelyre történő jelentkezésük eredményét a hivatalos egyetemi felvételi eredmények megállapítása után bíráljuk el.

[2] A közjegyző előtt tett nyilatkozat helyett két tanú által aláírt szülői nyilatkozatról készült fénykép is beküldhető.