A Bartók Béla Kollégium pótfelvételit hirdet egy leány férőhely betöltésére

2025. szeptember 2.

A pályázat benyújtásának időszaka: 2025. 09. 02-től 2025. 09. 07-ig.

Szabad hely egy leány hallgató részére. A beköltözés az eredményhirdetést követően, de legkorábban a pályázatok elbírálását követően lehetséges.

A pótfelvételi eljárás során csak az Egyetemmel aktív hallgatói jogviszonyban álló nappali tagozatos alap-, mester- és osztatlan képzésben részt vevő hallgatók nyújthatnak be kérelmet. Jelen pályázati szakaszban a 2025-2026. tanéven, valamint tanulmányaikat korábban megkezdő hallgatóink is pályázhatnak.

 

Internetes pályázás:

2025. szept. 02. – 2025. szept. 07. 23:59-ig a Pályázatkezelőben.

 

Igazolások e-mail-es benyújtása:

2025. szept. 02. – 2025. szept. 07. 23:59-ig, e-mail-cím: kollegiumijel2025@zeneakademia.hu . Kérjük, hogy minden igazolást 1 levélben küldjenek, a több levélben szereplő igazolások küldése félreértéseket okozhat. Javasoljuk, hogy az igazolásokat elektronikusan szerezzék be!

 

Pályázat beadásának módja:

  1. A ’Pályázatkezelőben’ korábbi felhasználói nevével és jelszavával tud bejelentkezni. Kérem, adataik helyességét ellenőrizzék! Leendő elsőéves hallgatóinknak a regisztrációhoz nem szükséges Neptun-azonosítót megadniuk!
  2. Belépést követően a ’Pályázat beadása’-gombra kattintva megadhatja személyes adatait. A személyes adatok megadása után válassza ki a ’Jelentkezés Kollégiumi Férőhelyre’ pályázati adatlapot.
  3. A Pályázónak a vele egy háztartásban élők vonatkozásában (szülei részéről akkor is, ha nem egy lakcímen laknak!) 90 napnál nem régebbi NAV-jövedelemigazolást kell csatolnia pályázatukhoz! Online igényelt és e-mail-ben csatolt (.pdf, .jpg, .jpeg) fájlt elfogadunk!
  4. Az adatlap értelemszerű kitöltése után (amennyiben kérdése merülne fel az adatlap kitöltésével, a jobb oldali súgó felületet vegye igénybe!) à a ’Pályázat beadása’-gombbal véglegesítse pályázati adatlapját. 
  5. A ’Pályázatkezelőben’ benyújtott és véglegesített pályázati űrlapot NYOMTASSA KI ÉS KÉK TOLLAL (vagy ÜGYFÉLKAPUS hitelesítéssel) ÍRJA ALÁ! Az aláírt adatlapot, küldje el az igazolásaival együtt!
  6. A ’Pályázatkezelő’ az elektronikus pályázat beküldését követően egy e-mailt fog küldeni Önnek a korábban megadott elérhetőségére, amelyben részletesen leírja, hogy DIGITÁLISAN milyen szükséges mellékleteket kell megküldenie. FELHÍVJUK A FIGYELMET, HOGY A MELLÉKLETEK HIBÁS ÉS/VAGY KÉSEDELMES BENYÚJTÁSA A PÁLYÁZAT ELUTASÍTÁSÁT VONHATJA MAGA UTÁN.
  7. Az igazolások e-mail-es benyújtására a lap tetején megjelölt módon van lehetőség.
  8. A határidőn túl beérkezett pályázatok, továbbá azon hallgatók jelentkezése, akik az LFZE-re nem nyertek felvételt à automatikusan elutasításra kerülnek.
  9. Minden igazolást elfogadunk elektronikusan: nyugdíjszelvény, válási határozat, halotti anyakönyvi kivonat, közjegyző előtt tett nyilatkozat fotóját és GoogleMaps képernyőfotót az Egyetem-lakhely távolságával.

A felvételi eljárás a hatályos 5/2023. (V. 17.) számú Kancellári Utasítás alapján történik. A pályázat benyújtásával kapcsolatosan a kollegium.igazgato@zeneakademia.hu e-mail címen érdeklődhetnek.

 

Budapest, 2025.09.02.                                                                                           kollégiumigazgató sk.