Tájékoztató a könyvtári tartozások rendezéséről

2020. május 4.

Kedves Végzős Hallgatóink!

 

Szeretnénk tájékoztatást nyújtani arról, hogyan tudják a Könyvtárból kölcsönzött dokumentumokat visszajuttatni, illetve ezt követően az igazolást megkapni. (Az igazoláshoz a kérelmet a Neptunban indíthatják el.)

Sajnos a rendelkezések alapján (a portán túl) az épületbe, így a Könyvtárba továbbra sem szabad belépniük. Ezért azt kérjük, hogy a kölcsönzött dokumentumokat - kottákat, könyveket, hangzó anyagokat    

  1. A Liszt Ferenc téri épület Király utcai bejáratánál a belépéskor mindjárt az előtérben található asztalon egy dobozba helyezzék el.
  2. Kérjük, hogy egy csomagban, névvel ellátva adják vissza a dokumentumokat!
  3. A visszavétel szabályai itt is érvényesek: csak az összes szólammal és az elvitelkor érvényes állapotban (pld. bejegyzésmentesen) visszahozott dokumentumokat fogadhatjuk el.
  4. Kérjük, hogy a visszahozatalról mindenképpen írjanak egy e-mailt az olvasoszolgalat[kukac]zeneakademia.hu címre.  2-3 napon belül  mindenkinek visszajelzést küldünk  arról, hogy minden rendben van-e, illetve hogy esetleg mi hiányzik. Ha rendben van minden, a NEPTUNban indított kérelmükre is igazolást küldünk.
  5. Akik szeretnék tovább is fenntartani a kölcsönzésüket, mert a következő képzési szintre felvételiznek, azokat kérjük, hogy ezt írják meg a levélben! Ebben az esetben szeptember 15-ig alap olvasójeggyel rendelkező külsősként tartjuk nyilván őket, és addig hosszabbítjuk meg a kölcsönzést.
  6. Visszahozni május 4. (hétfő)  és június 2. (kedd) között lehetséges, hétfőtől péntekig naponta  reggel 7 és este 20 óra között.

Minden egyéb kérdéssel, kéréssel is bátran forduljanak az Olvasószolgálat könyvtárosaihoz!

 

Sikeres vizsgákat és jó egészséget kívánnak:

a Könyvtár munkatársai