Tájékoztató a könyvtári tartozások rendezéséről
2020. május 4.
Kedves Végzős Hallgatóink!
Szeretnénk tájékoztatást nyújtani arról, hogyan tudják a Könyvtárból kölcsönzött dokumentumokat visszajuttatni, illetve ezt követően az igazolást megkapni. (Az igazoláshoz a kérelmet a Neptunban indíthatják el.)
Sajnos a rendelkezések alapján (a portán túl) az épületbe, így a Könyvtárba továbbra sem szabad belépniük. Ezért azt kérjük, hogy a kölcsönzött dokumentumokat - kottákat, könyveket, hangzó anyagokat
- A Liszt Ferenc téri épület Király utcai bejáratánál a belépéskor mindjárt az előtérben található asztalon egy dobozba helyezzék el.
- Kérjük, hogy egy csomagban, névvel ellátva adják vissza a dokumentumokat!
- A visszavétel szabályai itt is érvényesek: csak az összes szólammal és az elvitelkor érvényes állapotban (pld. bejegyzésmentesen) visszahozott dokumentumokat fogadhatjuk el.
- Kérjük, hogy a visszahozatalról mindenképpen írjanak egy e-mailt az olvasoszolgalat[kukac]zeneakademia.hu címre. 2-3 napon belül mindenkinek visszajelzést küldünk arról, hogy minden rendben van-e, illetve hogy esetleg mi hiányzik. Ha rendben van minden, a NEPTUNban indított kérelmükre is igazolást küldünk.
- Akik szeretnék tovább is fenntartani a kölcsönzésüket, mert a következő képzési szintre felvételiznek, azokat kérjük, hogy ezt írják meg a levélben! Ebben az esetben szeptember 15-ig alap olvasójeggyel rendelkező külsősként tartjuk nyilván őket, és addig hosszabbítjuk meg a kölcsönzést.
- Visszahozni május 4. (hétfő) és június 2. (kedd) között lehetséges, hétfőtől péntekig naponta reggel 7 és este 20 óra között.
Minden egyéb kérdéssel, kéréssel is bátran forduljanak az Olvasószolgálat könyvtárosaihoz!
Sikeres vizsgákat és jó egészséget kívánnak:
a Könyvtár munkatársai