A Bartók Béla Kollégium felvételt hirdet kollégiumi helyekre 2021 nyarán felvételt nyert hallgatók részére
Internetes pályázás:
Felvételi döntés kihirdetésétől 2021. augusztus 10-ig a Pályázatkezelő Rendszerben. [1]
Igazolások e-mail-es benyújtása:
Felvételi döntés kihirdetésétől 2021. augusztus 10-ig 23:59-ig, e-mail-cím: kollegiumijel2021[kukac]zeneakademia.hu . Kérjük, hogy minden igazolást 1 levélben, egyszerre küldjenek, a több levélben szereplő igazolások küldése félreértéseket okozhat. Igazolások személyes vagy postai leadására nincs lehetősége! Javasoljuk, hogy a személyes igazolásigénylés helyett részesítsék előnyben az igazolások elektronikus beszerzését! (Hiánypótlási időszak rendelkezésre áll azoknak, akik valamelyik igazolás hiányában nyújtanak be jelentkezést, de ehhez 2021. augusztus 10-ig 23:59-ig jelentkezniük kell!)
Pályázat beadásának módja:
- Leendő elsőéves hallgatóinknak a regisztrációhoz nem szükséges Neptun-azonosítót megadniuk!
- Amennyiben még nem regisztrált a ’Pályázatkezelőben’, akkor a palyazatkezelo.lfze.hu weboldal megnyitása után a ’Fiók létrehozása’ lehetőségre kattintva tud regisztrálni.
- Belépést követően a ’Pályázat beadása’-gombra kattintva megadhatja személyes adatait. A személyes adatok megadása után válassza ki a ’Jelentkezés Kollégiumi Férőhelyre’ pályázati adatlapot.
- Ne feledje, hogy a Pályázónak, a vele egy háztartásban élők vonatkozásában (szülei részéről akkor is, ha nem egy lakcímen laknak!) 90 napnál nem régebbi NAV-jövedelemigazolást kell csatolnia pályázatukhoz! Online igényelt és e-mail-ben csatolt (.pdf, .jpg, .jpeg) fájlt elfogadunk!
- Az adatlap értelemszerű kitöltése után (amennyiben kérdése merülne fel az adatlap kitöltésével, a jobb oldali súgó felületet vegye igénybe!) à a ’Pályázat beadása’-gombbal véglegesítse pályázati adatlapját.
- A ’Pályázatkezelőben’ benyújtott és véglegesített pályázati űrlapot NYOMTASSA KI ÉS KÉK TOLLAL ÍRJA ALÁ! (Majd szkennelje be (ha nem tud szkennelni, fotózza le) az aláírt adatlapot, és küldje el az igazolásaival együtt!
- A ’Pályázatkezelő’ az elektronikus pályázat beküldését követően egy e-mailt fog küldeni Önnek a korábban megadott elérhetőségére, amelyben részletesen leírja, hogy DIGITÁLISAN milyen szükséges mellékleteket kell megküldenie. FELHIVJUK A FIGYELMET, HOGY A MELLÉKLETEK HIBÁS ÉS/VAGY KÉSEDELMES BENYÚJTÁSA A PÁLYÁZAT ELUTASÍTÁSÁT VONHATJA MAGA UTÁN.
- Az igazolások e-mail-es benyújtására a lap tetején megjelölt módon van lehetőség.
- A határidőn túl beérkezett pályázatok, továbbá azon hallgatók jelentkezése, akik az LFZE-re nem nyertek felvételt à automatikusan elutasításra kerülnek.
- Elfogadunk minden elektronikus igazolást, nyugdíjszelvény, válási határozat, halotti anyakönyvi kivonat, közjegyző előtt tett nyilatkozat[2] fotóját, és GoogleMaps PrintScreen-t az Egyetem-lakhely távolságával.
A felvételi eljárás a hatályos 4/2019. (04.16.) számú Kancellári Utasítás alapján történik. A pályázat benyújtásával kapcsolatosan a kollegium.igazgato[kukac]zeneakademia.hu e-mail címen érdeklődhetnek.
FONTOS! A felvételi eljárás során hozott döntés, a koronavírussal kapcsolatos intézkedések és a mindenkor hatályos korlátozások elmúltával, azaz a kollégium megnyitását követően lép hatályba!
Budapest, 2021. 05. 31.
Dr. Zelena András
kollégiumigazgató
[1] Leendő elsőéves hallgatóinkat a felvételi döntést követően elektronikus úton is tájékoztatjuk a jelentkezés módjáról, továbbá a kiírás 2021. június 01-től hozzáférhető az LFZE BBK weboldalán.
[2] A közjegyző előtt tett nyilatkozat helyett két tanú által aláírt szülői nyilatkozatról készült fénykép is beküldhető.