Brit portál népszerűsíti a Zeneakadémia Doktori Iskolájának egyik projektjét
A Challenging Performance honlap beválogatta a jó gyakorlatok közé Stachó László kurzusának két hallgatója, Osztrosits Eszter és Dani Imre előadásmódját.
Korunk zenei előadó-művészetének és -pedagógiájának úttörő projektjeit foglalja össze a Challenging Performance honlapja. Szerkesztője, Daniel Leech-Wilkinson, a londoni King’s College London professzor emeritusa a kortárs előadóművészet-pedagógia mintaadó jó gyakorlatai közé válogatta be a Zeneakadémia Doktori Iskolájának egy projektjét, amelyben Stachó László előadóművészet-történeti doktori kurzusának két hallgatója, Osztrosits Eszter és Dani Imre eleveníti fel Grieg c-moll hegedű–zongora szonátájának (op. 45) egy lehetséges autentikus előadásmódját.
A doktori kurzus műhelymunkájában iskolateremtő egyéniségek és hangszeres iskolák bemutatásán, korabeli hangfelvételek, valamint az ezeket kiegészítő kotta- és más írott források komplex, összehasonlító elemzésén keresztül tárták fel a 19. és a 20. század hagyományozódó előadói gyakorlatainak és stílusainak jellemzőit.
A két zeneakadémiai doktorandusz és tanáruk projektje olyan világhírű előadók, pedagógusok és muzikológusok társaságában jelenik meg a honlapon, mint Patricia Kopacsinszkaja, David Dolan vagy Daniel Leech-Wilkinson.