Liszt szerepe a zongorajátszásban ugyanaz, mint Euklideszé a geometriában.

Alan Walker

Andorka Péter Zeneelméleti Tanszék Szolfézs-zeneelmélet előkészítő, Analízis

Balogh Máté Zeneelméleti Tanszék Zeneelmélet, Kórusirodalom, Tra-pa, Kortárszene

Beischer-Matyó Tamás Zeneelméleti Tanszék Szolfézs, Zeneelmélet, Transzponálás és partitúraolvasás

Bihary László Zeneelméleti Tanszék Szolfézs-zeneelmélet, Analízis

Dobos-Orosz Flóra Zeneelméleti Tanszék Szolfézs-zeneelmélet

Horváth Balázs Zeneelméleti Tanszék Zeneszerzés főtárgyak, Szolfézs-zeneelmélet, Analízis

Horváth Barnabás Zeneelméleti Tanszék Zeneelmélet, Szolfézs, Partitúraolvasás

Dr. Keresztes Nóra Zeneelméleti Tanszék Szolfézs, Zeneelmélet, Karvezetés

Komlós Katalin Zeneelméleti Tanszék Zeneelmélet-történet

Langer Dóra Zeneelméleti Tanszék Szolfézs előkészítő, Tra-pa

Madarász Iván Zeneelméleti Tanszék Szolfézs-zeneelmélet, analízis,transzponálás és partitúraolvasás

Dr. Mohay Miklós Zeneelméleti Tanszék Szolfézs-zeneelmélet, transzponálás-partitúraolvasás, analízis

Olsvay Endre Zeneelméleti Tanszék Szolfézs-zeneelmélet, transzponálás, partitúraolvasás

Szabó Barna Zeneelméleti Tanszék Transzponálás-partitúraolvasás, Szolfézs, Zeneelmélet, Analízis, Zeneszerzés, Hangszerelés

Terray Boglárka Zeneelméleti Tanszék Szolfézs, zeneelmélet, analízis, transzponálás-partitúraolvasás, partitúrajáték

Tihanyi László Zeneelméleti Tanszék Szolfézs-zeneelmélet, Analízis, Transzponálás-partitúraolvasás

Virágh András Gábor Zeneelméleti Tanszék Transzponálás-partitúraolvasás