A két magyar nem csak játszotta a zenét, ők maguk voltak a zene – minden idegszálukban – egészen az ujjuk hegyéig.

Adelheid von Schorn Reményiről és Lisztről

Andorka Péter Máté Zeneelméleti Tanszék Szolfézs-zeneelmélet előkészítő, Analízis

Beischer-Matyó Tamás Zeneelméleti Tanszék Szolfézs, Zeneelmélet, Transzponálás és partitúraolvasás

Bihary László Zeneelméleti Tanszék Szolfézs-zeneelmélet, Analízis

Dobos-Orosz Flóra Zeneelméleti Tanszék Szolfézs-zeneelmélet

Horváth Balázs Zeneelméleti Tanszék Zeneszerzés főtárgyak, Szolfézs-zeneelmélet, Analízis

Keresztes Nóra Zeneelméleti Tanszék Szolfézs, Zeneelmélet

Komlós Katalin Zeneelméleti Tanszék Zeneelmélet-történet

Langer Dóra Zeneelméleti Tanszék Szolfézs előkészítő, Tra-pa

Madarász Iván Zeneelméleti Tanszék Szolfézs-zeneelmélet, analízis,transzponálás és partitúraolvasás

Mohay Miklós Zeneelméleti Tanszék Szolfézs-zeneelmélet, transzponálás-partitúraolvasás, analízis

Szabó Barna Zeneelméleti Tanszék Transzponálás-partitúraolvasás, Szolfézs, Zeneelmélet, analízis

Tihanyi László Zeneelméleti Tanszék Szolfézs-zeneelmélet, Analízis, Transzponálás-partitúraolvasás

Várkonyiné Terray Boglárka Zeneelméleti Tanszék Szolfézs, szolfézs, zeneelmélet, analízis, transzponálás-partitúraolvasás, partitúrajáték

Virágh András Gábor Zeneelméleti Tanszék Transzponálás-partitúraolvasás