A legkisebbeknek sincs megtiltva, hogy nagy dolgokról álmodjanak, sőt törekedjenek is nagy dolgokra – szerényen, képességeikhez mérten.

Liszt Augusz Antalnak

Ácsné Szily Éva Tanárképzési Tanszék Alapfokú hegedű tanítási módszertan

Bali János Tanárképzési Tanszék Alapfokú furulya tanítási módszertan

Dr. Benkő Szabolcs Tanárképzési Tanszék Oktatási intézmény szervezete, működése

Dauerné Páva Anna Tanárképzési Tanszék Alapfokú zongora tanítási módszertan

Dávid Krisztina Tanárképzési Tanszék Alapfokú gordonka tanítási módszertan

Devich Gábor Tanárképzési Tanszék Középfokú klarinét tanítási módszertan

Domány István Tanárképzési Tanszék Alapfokú harsona tanítási módszertan

Ernyei László Tanárképzési Tanszék Alap- és középfokú harmonika tanítási módszertan, Harmonika főtárgy, Kamarazene

Farkas Ferenc Tanárképzési Tanszék Középfokú kürt tanítási módszertan

Dr. Gombás Judit Tanárképzési Tanszék Zenepszichológia és gyakorlásmódszertan

Holló Aurél Tanárképzési Tanszék Középfokú ütőhangszer tanítási módszertan

Holló Miklós Tanárképzési Tanszék Alapfokú ütőhangszer tanítási módszertan

Hornyánszkyné Becht Erika Tanárképzési Tanszék Zongora tanítási módszertan

Jeszenszkyné Dunavölgyi Mária Tanárképzési Tanszék Alapfokú fagott tanítási módszertan

Kardos Péterné Tanárképzési Tanszék Középfokú gordonka tanítási módszertan

Kertész Csaba Tanárképzési Tanszék 20-21. századi zenepedagógiai irányzatok, A zeneterápia alapjai

Kirsch János Tanárképzési Tanszék Középfokú trombita tanítási módszertan

Kiss Ágota Tanárképzési Tanszék Alapfokú fuvolatanítási módszertan

Kohán István Tanárképzési Tanszék Alapfokú klarinét tanítási módszertan

Dr. Koncsek Andrea Tanárképzési Tanszék A pedagógiai kommunikáció alapjai, Személyiség és fejlődés

Könyves Klaudia Tanárképzési Tanszék Alap- és középfokú zeneirodalom tanítási módszertan

Dr. Körmendy Zsolt Tanárképzési Tanszék 20-21. századi zenepedagógiai irányzatok, Pedagógus pályakép, Zeneközvetítés és zenepedagógia

Körösy Miklós Tanárképzési Tanszék Középfokú oboa tanítási módszertan

Körtvési Katalin Tanárképzési Tanszék Continuo, Karvezetés, Kokas Klára pedagógiája, Szolfézs, Zeneelmélet

Liget Regina Tanárképzési Tanszék Alapfokú oboa tanítási módszertan

Magyar Margit Tanárképzési Tanszék Alapfokú szolfézs tanítási módszertan, Népzene tanítási módszertan, Oktatási intézmény szervezete, működése

Molnár Szabolcs Tanárképzési Tanszék Alap- és középfokú zeneirodalom tanítási módszertan

Olajos György Tanárképzési Tanszék Középfokú fagott tanítási módszertan

Palágyi Ildikó Tanárképzési Tanszék A zeneterápia alapjai

Papp Edit Tanárképzési Tanszék Alap- és középfokú zeneelmélet tanítási módszertan

Pásztor Zsuzsa Tanárképzési Tanszék Zenei munkaképesség-gondozás

Rápli Györgyi Tanárképzési Tanszék Általános iskolai ének-zene és alapfokú szolfézs tanítási módszertan

Romos Zsolt Tanárképzési Tanszék A fuvolajáték módszertana, Fuvola főtárgy, Középfokú fuvola tanítási módszertan

Simai László Tanárképzési Tanszék Alapfokú trombita tanítási módszertan

Stachó László Tanárképzési Tanszék Kutató, Művelődéstörténeti és idegen nyelvű szeminárium

Szabó Magdolna Tanárképzési Tanszék Alap- és középfokú magánének tanítási módszertan

Szabó Orsolya Tanárképzési Tanszék A tested a zene, Zongora

Szabó Sándor Tanárképzési Tanszék Középfokú harsona tanítási módszertan

Szarka Emese Tanárképzési Tanszék Anyanyelvi ismeretek, Tanári mesterség

Szirányi Borbála Tanárképzési Tanszék Általános iskolai ének-zene tanítási módszertan

Tekula Endre Tanárképzési Tanszék Alapfokú kürt tanítási módszertan

Tóth Árpád Tanárképzési Tanszék Kamaraének, Karvezetés, Kórusirodalom, Középiskolai ének-zene tanítási módszertan, Metodika, Szolfézs

Tőkés Mária Tünde Tanárképzési Tanszék Középfokú szolfézs és népzene tanítási módszertan