Kodály módszere zseniális. … Minden jó zenélés az énekhangnál kezdődik.

Solti György

Rajk Judit Egyházzene Tanszék, Kodály Intézet Magánének, Hangképzés, Kora barokk liturgikus ének

Rápli Györgyi Tanárképzési Tanszék Kodály zenepedagógiai koncepciójának elvei a gyakorlatban

Ratkó Ágnes Billentyűs és Akkordikus Hangszerek Tanszéke Csembaló főtárgy, continuo, kamarazene, historikus hangolások

Razvaljajeva Anasztázia Billentyűs és Akkordikus Hangszerek Tanszéke Hárfa főtárgy, Kamarazene

Regály György Jazz Tanszék Zongora kötelező

Réti Balázs Billentyűs és Akkordikus Hangszerek Tanszéke Zongora főtárgy

Richter Pál Népzene Tanszék Népzene és műzene kapcsolata

Rohmann Ditta Vonós Tanszék Cselló főtárgy

Rolla János Kamarazene Tanszék Kamarazene, Vonósnégyes, Zenekar

Romos Zsolt Fúvós Tanszék Fuvola főtárgy, A fuvolajáték módszertana, Tanítási módszertan

Rónaszéki Tamás Kamarazene Tanszék Kamarazene, vonósnégyes

Rozmán Lajos Kodály Intézet Kamarazene, Kortárs zenei gyakorlat

Rumy Balázs Fúvós Tanszék Klarinét főtárgy

Ruppert István Billentyűs és Akkordikus Hangszerek Tanszéke Orgona főtárgy, Kamarazene, Repertoárismeret