A legfontosabb osztály számomra – és a magyar zenészek százai számára – a kamarazenei osztály volt.

Solti György

Hafenscher Károly Egyházzene Tanszék Liturgikus olvasmányok, Protestáns liturgika

Hajdu Roland Kodály Intézet Kamarazene, Partitúraolvasás, Zongora

Halmai Katalin Doktori Iskola, Ének Tanszék Ének doktorkollégium, Magánének főtárgy, Régizenei vokális gyakorlat

Hámori János Jazz Tanszék Jazztrombita főtárgy

Harazdy Miklós Billentyűs és Akkordikus Hangszerek Tanszéke Analízis, Dal- és oratórium kíséret főtárgy, Hangszerkíséret főtárgy, Operakorrepetició

Hargitai Géza Kamarazene Tanszék, Rendkívüli Tehetségek Képzője Kamarazene, Vonósnégyes

Hargitai Imre Billentyűs és Akkordikus Hangszerek Tanszéke, Rendkívüli Tehetségek Képzője Zongora főtárgy

Hartenstein István Fúvós Tanszék Fagott főtárgy, Zenekari szólamismeret

Heim Mercedes Népzene Tanszék Hangképzés

Héjja Bella Emerencia Népzene Tanszék Kamarazene tanítási módszertan-szeminárium, Kamarazene/Kamaraének, Népi ének főtárgy

Hernádi Hilda Fúvós Tanszék, Rendkívüli Tehetségek Képzője Zongorakísérő

Holló Aurél Tanárképzési Tanszék Középfokú ütőhangszer tanítási módszertan

Holló Miklós Tanárképzési Tanszék Alapfokú ütőhangszer tanítási módszertan

Hollós Máté Tanszéken kívüli Szerzői jogi és kiadói ismeretek

Homor Zsuzsanna Rendkívüli Tehetségek Képzője, Vonós Tanszék Zongorakísérő

Horányi Sándor Jazz Tanszék Jazzgitár főtárgy

Hornyánszkyné Becht Erika Tanárképzési Tanszék Zongora tanítási módszertan – Szeminárium

Horváth Balázs Zeneelméleti Tanszék, Zeneszerzés Tanszék Analízis, Kortárs kompozíciós technikák, Szolfézs-zeneelmélet

Horváth Barnabás Zeneelméleti Tanszék Partitúraolvasás, Szolfézs, Zeneelmélet

Horváth Béla Fúvós Tanszék Oboa főtárgy

Horváth Gábor Karmester és Karvezető Tanszék Oratórium vezénylés, Vezényléstechnika és kórusvezénylés főtárgy

Horváth Márton Levente Egyházzene Tanszék Orgona

Hőna Gusztáv Doktori Iskola Fúvós doktorkollégium