A legfontosabb osztály számomra – és a magyar zenészek százai számára – a kamarazenei osztály volt.

Solti György

Mácsai János Zenetudományi Tanszék Általános Zenetörténet

Madarász Iván Zeneelméleti Tanszék Szolfézs-zeneelmélet, analízis,transzponálás és partitúraolvasás

Magyar Margit Tanárképzési Tanszék Felkészülés a mentori gyakorlatra, Tervezési feladatok a mentori és a zenetanári gyakorlatban

Magyari Imre Fúvós Tanszék Kürt főtárgy, zenekari szólamismeret

Mali Emese Fúvós Tanszék, Kamarazene Tanszék Zongorakísérő

Marczi Mariann Billentyűs és Akkordikus Hangszerek Tanszéke Zongora kötelező

Márkus Tibor Jazz Tanszék Zongora kötelező, jazz módszertan, tanítási gyakorlat

Marton Éva Ének Tanszék Magánének főtárgy, Operaének főtárgy

Medgyesy-Schmikli Norbert Népzene Tanszék Magyar zenetörténet és népzenetörténet, Repertoárismeret

Medveczky Ádám Ének Tanszék, Karmester és Karvezető Tanszék Szerepgyakorlat, Zenekari vezénylés főtárgy

Megyeri Krisztina Kodály Intézet Zenetörténet

Méhes Imre Népzene Tanszék Szolfézs-zeneelmélet, Népzeneelmélet

Meláth Andrea Ének Tanszék Magánének főtárgy

Ménesi Gergely Karmester és Karvezető Tanszék Zenekar, Vezényléstechnika főtárgy (zenekar)

Merczel György Egyházzene Tanszék Liturgikus orgonajáték, Gregorián

Mesterházi Máté Ének Tanszék Stílustanulmányok

Mészárosné Sarkady Katalin Fúvós Tanszék Zongorakísérő

Mezei János Vonós Tanszék Hangszerismeret

Mezei János Egyházzene Tanszék Liturgikus orgonajáték

Mező László Vonós Tanszék Gordonka főtárgy

Mező Péter Kamarazene Tanszék Kamarazene, vonósnégyes

Mihó Attila Népzene Tanszék Népi hegedű főtárgy

Mizsei Zoltán Egyházzene Tanszék Egyházzenei tárgyak

Mohay Miklós Zeneelméleti Tanszék Szolfézs-zeneelmélet, transzponálás-partitúraolvasás, analízis

Molnár Piroska Ének Tanszék Színpadi beszéd

Molnár Szabolcs Rendkívüli Tehetségek Képzője, Tanárképzési Tanszék 1945 utáni zenetörténet, Zeneirodalom

Monostori Gábor Kamarazene Tanszék Kamarazene